مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هیچ کشتی‌‌گیری را خارج از فرآیند انتخابی تیم‌های ملی به رقابت‌های قهرمان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نگاه کادر فنی شرایط فنی و میزان آمادگی کشتی‌گیران بود
لایق: هیچ کشتی‌گیری را خارج از فرآیند به آسیایی نمی‌بریم/ فقط قهرمانی در جام تختی ملاک نبود!

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هیچ کشتی‌‌گیری را خارج از فرآیند انتخابی تیم‌های ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا نمی‌بریم.

خبرگزاری فارس: لایق: هیچ کشتی‌گیری را خارج از فرآیند به آسیایی نمی‌بریم/ فقط قهرمانی در جام تختی ملاک نبود!
  •  

رضا لایق ، در خصوص ترکیب اعلام شده تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و برخی انتقادات به این ترکیب گفت: مسابقات قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی ملاک انتخاب نفرات بود. در برخی اوزان ممکن است کشتی‌گیری قهرمان جام تختی شده باشد، اما با تصمیم کادر فنی کشتی‌گیر دیگری اعزام شود.

وی ادامه داد: دورنمای کشتی برنامه‌ریزی برای آینده این رشته است؛ نگاه کادر فنی هم برای انتخاب نفرات، شرایط فنی و میزان آمادگی کشتی‌گیران بود و فقط قهرمانی در جام تختی ملاک نبود. از طرفی سرمایه‌گذاری برای آینده کشتی از اهداف ماست. به عنوان مثال در وزن 65 کیلوگرم نصیری نفر اول تیم ملی بود، اما نفر دوم این وزن یعنی محمدی به مسابقات اعزام می‌شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه مدیر تیم‌های ملی عنوان کرده بود که ملاک حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا جام تختی است، اما نفراتی که در این جام حضور نداشتند یا عملکرد موفقی نداشتند انتخاب شدند و با توجه به این شرایط ممکن است در آینده کشتی‌گیران انگیزه‌ای برای حضور در این مسابقات نداشته باشند، گفت: ترکیبی از نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور و جام تختی را به جام جهانی بردیم و از برآیند این رقابت‌ها تیم را انتخاب کردیم. نگاه کادر فنی به افرادی بود که در جام جهانی کشتی گرفته بودند.

لایق در پاسخ به این سؤال که وقتی می‌گوییم ملاک انتخاب کشتی‌گیران از جام تختی است، این توقع در کشتی‌گیر ایجاد می‌شود که حق اوست که به مسابقات اعزام شود، گفت: تصمیمی گرفته می‌شود که برای کشتی ما مفید باشد. هیچ کشتی‌گیری را خارج از فرآیند انتخابی به قهرمانی آسیا نمی‌بریم و تمام نفرات بر اساس فرآیند انتخاب شده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر کشتی‌گیر گمنامی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قهرمان شود، برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب خواهد شد، گفت: اگر شرایطش را داشته باشد حتما؛ هیچ کاری بدون ایراد نیست. شاید در آئین‌نامه ایراداتی وجود داشته باشد، اما سال اول بخشی از آن و سال دوم قسمت دیگری اصلاح شد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 13140642
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7